VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

close

Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

 

Wat is een familie-abonnement?

Dit is een abonnement waarbij je als ouder je zoon en/of dochter gratis kan meenemen. Je kan maximaal 2 kinderen meebrengen die jonger zijn dan 16 jaar. Je betaalt hierop € 55,00 extra als je een derde kind wil meenemen. Je kan enkel een familie-abonnement nemen in de vakken F en H.

Wat wordt er bedoeld met jongvolwassene?

Iedereen die jonger is dan 21 jaar.

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Op onze website kan je klikken op ‘tickets & abo’. Via deze knop kom je op de pagina van de abonnementen terecht en daar kan jij jouw abonnement verlengen.

Wat is het ‘First come, first serve’-principe?

Wanneer er wedstrijden worden gespeeld met een beperkte capaciteit van bijvoorbeeld 500 supporters, dan zullen de eerste 500 supporters die hun abonnement verlengden of aanschaften de kans krijgen om de wedstrijd bij te wonen in het stadion.

Hoeveel bedraagt de verzendkost van een abonnement?

De verzendkost per abonnement bedraagt € 3,95.

Wat als mijn abonnement kwijt/gestolen/verloren/beschadigd is?

Als jouw abonnement verloren ging, gestolen of beschadigd is, kan je contact met ons opnemen om een nieuw abonnement aan te vragen. Het aanmaken van een nieuw abonnement kost €10. Op een wedstrijddag kan je een vervangticket aanvragen aan dezelfde voorwaarden. Let op: je kan enkel een vervangticket krijgen op vertoon van een geldige identiteitskaart. Noteer zeker en vast ook het 016***** nummer van jouw abonnement. Zo kunnen we verifiëren dat u een abonnee bent en kunnen we het geld dat op jouw kaart staat terugvinden.

Waarvoor dient de code op mijn abonnementskaart of consumptiekaart?

Met de code (016****** ) kan je het saldo van jouw consumptiekaart bekijken. Je kan dit zien door op onze website naar ‘consumptiekaart opladen’ te gaan en daar de code in te geven. Het saldo zal dan op jouw scherm verschijnen.

Tot welke datum is mijn abonnement geldig?

Een abonnement is geldig tot en met de laatste speeldag van het seizoen. Hiermee bedoelen we niet enkel de laatste speeldag van de reguliere competitie, maar ook play-off wedstrijden.

Wat met de consumptiewaarde op mijn oud abonnement/consumptiekaart?

Je kan met je oude abonnementskaart of consumptiekaart nog steeds betalen. Indien er nog geld op jouw abonnement van vorig seizoen staat, gooi het dan zeker niet weg. Je kan met je abonnement/consumptiekaart van afgelopen seizoen nog steeds betalen op de club, maar je hebt je nieuwe abonnementskaart nodig om toegang te krijgen tot het stadion.

Hoe zet ik mijn consumptiewaarde over op mijn nieuw abonnement/consumptiekaart?

Hiervoor stuur je een mailtje naar info@skbeveren.be. Je geeft je oude code (016******) door en je nieuwe code (016******). Dan zetten wij dit voor jou over.

Hoe kan ik geld op mijn abonnement/consumptiekaart zetten?

Dit kan je via onze website, de Starnet App en tijdens de wedstrijden in het stadion. Als je wachtrijen wil vermijden raden we je aan om online op te laden.

Geen antwoord gevonden op jouw vraag?

Stuur dan een mailtje met jouw vraag naar info@skbeveren.be. Dan helpen we je zo snel mogelijk verder.